Nuffnang

Friday, March 13, 2009

Ulangtahun Ku

Bermakna umurku meningkat...jika kwnku ayu (rahayu rashid) kata itu cuma numbor n aku pun berpendapat demikian hehehehehe (biasalah org taknak mgaku dah tua),aku akan pastikan aku masih lagi kelihatan muda lebih dari usia sebenar (dah start perasan)...pd masih yg sama dgn meningkatnya umurku,aku n hubyy mharapkan agar doa n harapan kami perkenankan iaitu mempunyai zuriat sendiri...amin,doakan yer kwn2...pdku itulah hadiah yg amat2 bermakna dan bererti dlm hidupku....selain itu aku juga bdoa supaya aku diberi kesihatan diberi kehidupan yg baik,moga2 diberi peluang utk tingkatkan kejaya n rumahtangga kekal hingga keakhir hayat

buat mak n abah terima kasih kena m'lahirkan,membesarkan,memberi pendidikan, membimbing dan segalanya...sesungguhnya apa yg mak n abah berikan pd along n adik2 adalah yg tersgt terbaik...i'll always luv u....

penghargaan kepada keluargaku, adik2yg ku sygi,k.misah,mimah,k.nisa n kwn2, terima kasih atas ucapan n doa yg diberikan...teima kasih krn masih ingat tarikh lahir ku

buat azila,chef kadir n abg hadi (staf hubby) terima kasih atas kejutan yg diberikan...mmg betul2 terkejut n men'suspen'kan....cam mimpi pulak coz masa tu pun cam lalok2 dri ngantuk hehehehe

utk hubby...tunggu ada entry istimewa watnya...hehehehehe...

2 comments:

Rahayu Abdul Rashid said...

HEPPY BIRTHDAY!!!

*dushhh dushhhhhh! hantuk kepala kat dinding sbb aku memang tak ingat besday ko... kalu tak silap aku...besday arwah yusrina pon bulan mac kan?

HAPPY BIRTHDAY MAH... all the best utk ko... dalam semua laaa...

* hep heppp! saper cakap umur 30 above tu TUA? meh sini aku sekeh 30 kali... hehhee!

Hanyy Gani said...

tq ayu...ko mmg tak ingat akulah tu..apa lagi tulis diari

a'ah arwah yus pun bln mac...tapi aku lupa lah pulak brpa hb...uish...mana ada tua....kita muda belia tau...i mcm 13 thn u...