Nuffnang

Friday, March 13, 2009

Penghargaan Buat Suami

Entry nie bukan lah tujuan nk mnunjuk2 or blagak....cuma utk mrakamkan phargaan wat suami tercinta atas pemberian kasih syg,pemberian harta benda hehehehehe n sgla pemberian yg diberi khas utk isterinya...

terima kasih yg tidak terhingga pd hubbyku krn menyayangi diriku,m'dorongku,memotivasikan diri, mjdi pdgr yg setia,jdi kwn yg sjati n terima kasih atas segalanya...sempena ulangthn hubbyku tlh pun memberikan hadiah utk mgembirakan ku...ish2 terharu rasanya...

1. Belanja makan di SOHO...sorrylah gambar makanannya takder coz malu nak amik...i kan wanita pemalu, ada gambar aie ajer...air tembikai gelas besar n fresh oren gelas sederhana...

abang.. nape org yg tak sambut birthday yg dpt gelas besar nie...hehehehehe

2. Belikan kek carrot lagi...best kek carrot...abang...tq tak letak tulisan klau tak ramai org tahu umur saya tau...hehehe


3. aku suka hadiah nie...suka bangat...adakah aku materialistik...tak yer.... hubby ku yg nak bgi maka aku terima lah hehehehe....tapi kan abang....nape ada 2...org yg tak birthday pun dpt hadiah gak ke... isk2....

kesimpulan dari pemberian yg diberi adalah..sesungguhnya inilah rezeki allah berikan kepada aku n rezeki ini kami suami isteri sama2 menikmati, merasai n mensyukuri pdNYA...bukan diriku ini shj yg dpt hadiah sempena birthday...hubbyku juga dpt.....

terima kasih yg tak terhingga lah atas pemberian yg abang berikan....pekara yg penting n bermakna dlm hidup saya adalah dicintai dan disayangi oleh abag...hehehehe jiwang lah pulak..

2 comments:

Rahayu Abdul Rashid said...

wah! bonia tuuuuuuuuuuuuuuuu! best besttttt.....

Rahayu Abdul Rashid said...

TU DAH MALAS UPDATE LA TUHHHH... MENCIK TAU... HARI2 AKU BUKAK, TAPI POSTING BARU NAN ADOOOOO... *sama ngan achiks ko ni tau!