Nuffnang

Tuesday, March 10, 2009

Apaku Rasa Sekarang Ini

Sekarang nie aku rasa down sgt....adakala rasa rendah diri...n sedih sgtttt.....sukar utk nyatakan perasaan down ini....tpi aku akan cuba utk kuatkan smgt...

<"Sesungguhnya setiap kekurangan yg diberi oleh-NYA itu ada beberapa kelebihan yg diberi .....maka fikirkan lah kelebihan yg diberi oleh-NYA...fikirkan secara positif krn ALLAH tidak pernah menzalimi hamba-NYA melainkan hamba-NYA itu menzalimi diri sendiri"


fikirkanlah ........................................................................................

5 comments:

Rahayu Abdul Rashid said...

huhuhuhu! me to!
tapi... aku tak rasa rendah diri, sbb aku mmg dah lamer tau 'aku memang rendah' hehehhe!

*aku rasa nk marah ajer skang... sakit hati... bosan... benci... tak suka, tak suka, tak sukaaaaa! dan aku RINDU SANGAT KAT KO!

*SELALU LA UPDATES... ko ni pemalas la! heh!

Hanyy Gani said...

aku betul2 ko main2 yer...ala ko tu mmg pun rendah...tgk aku, aku tak rasa pun aku rendah...cuma terasa rendah diri coz aku takde cam yg ko ader..ko ada dania,aku takder...huhuhuhuh

allo sis....
aku bkn pmalas kay...aku nie bz keje bkn cam ko mls nak keje sebab tu blog ko t'jaga ajer...hahahahaha

Ibu D'd said...

elex arr kak..jgn sedey2...lepas nie rezeki akak lak ekk..iállah saya doakan..amin...

Hanyy Gani said...

tq eena..doakan yer...amin

Rahayu Abdul Rashid said...

alah! dania mmg la ko takder & org lain takkan ada... sbb dania 1 ajer dalam dunia nie...

*ada la rejeki korang nnti...
*mmg pun cita-cita aku jaga 'blog'... sbb tu aku private kan, hanya insan terpilih ajer aku invite... yg dpt share mad happiness & tears...wah!