Nuffnang

Friday, February 6, 2009

Luahan Rasa Ku

Beberapa minggu n hari kebelakangan perasaan aku bercampur rasanya...

1. rasa bdebar n risau menunggu kehadiran anak sedaraku yg pertama, iaitu anak adik aku yg ke3 iaitu kakda...senang citer ini kehadiran cucu sulong buat mak n abah ku...wah aku bdebar cam aku lak yg nk bersalin...iyerlah bdebar n risau lah kan adik aku sendiri yg bsalin...aku sentiasa doakan agar adik aku slmt n dipermudahkan urusannya bersalin, n jauhi dari pekara2 yg buruk...iyerlah sbgi seorang kakak aku tak sanggup nk dgr adik aku mhadapi plbagai kesusahan mcm pilu tau klau boleh biarlah aku yg tanggung kesusahan tu bgi pihak adik aku hendaknya...siapa tak syg adik.....

2. rasa gembira gak coz adik aku akan menimang cahaya matanya....aku bahagia bila adik aku bahagia wpun aku mungkin tak akan dpt rasakan kebahagiaan yg benar2 dia rasainya krn aku pun lom lagi diberi rezeki utk mrasa kebahagiaan itu....sekurang2nya dptlah juga aku menumpang kebahagiaannya

3. rasa sedih n pilu juga agak sedikit cemburu pun ada gak,adakala terpikir juga adakah aku kuat utk mhadapi situasi ini....mungkin ramai yg tidak tahu apa yg aku rasa hanya mrk yg berada disituasi atau pernah berada dlm situasi aku shj dpt rasakan perasaan ini....

Apa pun pun perasaan yg aku rasa...aku doakan adik aku selamat dan permudahkan urusan bersalinnya...amin...kakda kuatkan smgt ciyok....bykkan bersabar kay...we luv u always..

0 comments: